تزریق فیلر بینی چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 شهريور 1402
بازدید : 99
نویسنده : mozhgan

تزریق فیلر بینی یک عمل زیبایی موقت در راستای اصلاح فرم با ژل بینی شمرده شده است. در این روش به کمک سوزن ژل های پر کننده به نواحی مد نظر تزریق می شود تا اصلاح و متعادل سازی صورت گیرد. این ژل های پرکننده همانند همان موادی است که در تزریق ژل لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی موارد، از این تزریق با عناوین دیگری نظیر “رینوپلاستی بدون جراحی”، “رینوپلاستی مایع” و “جراحی بینی ۱۵ دقیقه‌ای” نیز یاد می‌شود. قابل ذکر است که «تزریق فیلر بینی» هرگز به عنوان یک راه حل دائمی شناخته نمی‌شود. در ادامه با مجله فیلر بینی همراه باشید.

اما آیا فیلر بر عمل بینی برتری دارد؟ جراحی زیبایی بینی در مقایسه با تزریق ژل بینی یک روش پرعارضه و پیچیده به شمار می‌رود. با این حال، اصلاح فرم بینی با فیلر یک روش ظریف شمرده می‌شود. از این رو، عمل تزریق ف نیازمند توجه و دقت یک پزشک حاذق می‌باشد. نکته ی دیگر این که اگر نتایج حاصل از تزریق ژل بینی رضایت بخش نباشد، بینی پس از مدتی به حالت اولیه‌ی خود برمی گردد و جایی برای پشیمانی و سرزنش خود باقی نمی ماند. نکته دوم و مهم اینست که فقط در عمل بینی است که میتوان بینی را کوچک کرد.

بیشتربخوانید... لیفت بینی چیست؟

انواع ژل بینی

در گذشته، جراحان پلاستیک و زیبایی از فیلر بینی حاوی سیلیکون و کلاژن گاوی استفاده می‌ کردند اما با گذشت زمان، تمایل به استفاده از هیالورونیک اسید (HA) و کلسیم هیدروکسی آپاتیت (CaHA) افزایش یافت. بدیهی است که فیلرهای بینی هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت در قیاس با انواع فیلر حاوی سیلیکون و کلاژن گاوی از ایمنی و اطمینان خاطر بیشتری برخوردارند. ضروری است بدانید که 80 درصد از فرآیندهای تزریقی با تزریق ژل بینی هیالورونیک اسید صورت می‌گیرند. بنابراین، ژل بینی هیالورونیک اسید متداول‌ترین نوع شناخته می شود. تزریق این مواد زیر پوست انجام می شود که در مقایسه با دیگر روشهای تزریقی جهت اصلاح فرم مانند مزوتراپی تفاوت های بسیاری دارد.

ژل بینی هیالورونیک اسید به دلیل لطافت بالا و القای حس طبیعی به بینی فرد نزد پزشکان بسیار محبوب است. البته ژل هیالورونیک اسید به سرعت حل شده و بینی به حالت اولیه‌ی خود بازمی‌گردد و فرد برای حفظ حالت و فرم بینی نیاز به تزریق مجدد خواهد داشت.

رفرنس





:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com